Godmorgon godmorgon

W somnade skönt igår efter att ha hållt sig vaken till 22.30 högst. Han tittade på film å vi mös:) jag somnade strax innan 12. Helt sjukt att jag hållt mig vaken så länge. Tycker annars att de är obehagligt att sova sj men igår gick de bra:) vi vaknade vid 8 ungefär. Ätit frukost. Hunnit mysa lite till:) så mysigt sånna här dagar de bara är han och jag. :) måste ha sånna ibland. Få se hur P mår idag. Han var på fest igår. Vet inte om vi ska åka in till Uppsala å gå på barnenshus. Beror väl på hur han mår men jag sa till honom å ta de lugnt. Han dricker alltid för mycket. Sj dricker jag typ aldrig. Blir ja bjuden på ett glas vin eller nått står ja nästan alltid över. Dricker oftast bara när jag ska ut och de är ju inte ofta. Ibland är de kul å gå ut å dansa å träffa folk men jag är nog en mys människa som vill vara hemma men tv å gott å äta:) man har ju varit ute en del innan barn. :) de trevligaste är å sitta några st å dricka äta å ha trevligt:) In i duschen nu!


Kommentarer
Elin

Jag gillar också att bara vara hemma eller äta och dricka gott med några kompisar. Visst kan det vara kul att festa nån gång.



Vi får se hur magarna på barnen är idag. Blir det inte något mer så får de gå på dagis imorgon. De har inte bajsat löst sedan igår morse!! Håller tummarna nu!

Ja, det vore trevligt om vi kunde försöka ses ihelgen.

Kram

2011-01-30 @ 11:25:46
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0