Handboll

W sover och har gjort det sen kl 5. Han var helt slut. Ja försökte väcka honom men de gick verkligen inte. Så han får sova. Han vaknar väl om han är mera hungrig. Vi är ju hemma å myser i morgon:) kul att ni har börjat kommentera mera:) tycker jag om:) Jag läste en tjejs blogg häromdagen. Men ja blev så irriterad. Hon klankade mer på alla andra bloggare än henne sj för hon hade ju pengar å var så snygg. Jag fattar inte att hon orkar. Så var in där en snackis men jag blir så irriterad av att läsa sånt så den bloggen var inget för mig. Annars läser ja bara bloggar med folk ja känner eller vet vilka de är förrutom mikaela heter hon. 15 år och har barn. Finns alltid nått nytt att läsa om. Sen är de kanske 5 bloggar till ja kikar in på då å då. De flesta kan jag inte adresserna till längre som ja läste förrut. Om ni vill ge ut adressen om ni har nån hade de varit kul:) alltid spännande å läsa. Satt å funderade på detta med bebisen idag. Jag börjar nog tvivla på att de är en tjej. Tror nog de kanske är en liten pojke:) vad tror ni? Ska w få en lillebror eller lillasyster? Nu ska ja se vidare på handbollen:) ses i morgon:)


Kommentarer
jannice

Min W somnade tidigt han med.. 18.30.. Sover fortfarande=)

2011-01-17 @ 21:35:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0