Helg

Börjar med att säga att jag fått förlängt på jobbet. Jobbar till den 4 februari. Det är jag glad för. Vill ju jobba så mycket jag kan. Annars mår jag rätt bra idag. Fick en liten attack efter frukosten bara men den gick över rätt snabbt. Ska fixa å städa lite här. Sen får vi besök. Lekbesök:) jag ska göra en kladdkaka:) blev så sugen på de igår:) Snart är de dax för semlor. Jag gör egna å de är så goda:) W tjatar om att ja ska läsa bok så ja måste göra de. Ingen som vet hur man lägger in bilder från mobilen?


Kommentarer
Elin

Så kul att du får jobba kvar längre. Det är ju inte helt fel. Hoppas vi kan träffas någon dag så barnen får leka lite, kramar

2011-01-08 @ 18:56:18
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0