Jag är hopplös

W var helt slut efter dagis. Han somnade nästan direkt. Hoppas han inte blir sjuk, han har varit så mycket sjuk nu. Får se i morgon. Sen är jag helt hopplös. Jag kan inte lägga mig i sängen förrän ja sover. Bara av att ligga å känns hur man bara försvinner. Vaknade när familjen annorlunda började. Men Tamme tusan ja somnade igen. Nu är de dax för film. Gosa massor med min lilla sötnos. :) mitt hjärta. Jag vet inte riktigt vad ja ska skriva. Idag åt vi Bromöllas egen prinskorv och stuvade makaroner. Snabbmat. Återkommer


Kommentarer
Sandra

Stuvade makaroner är en av favoriterna här hemma:)

2011-01-11 @ 11:43:20
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0