Liten uppdatering

Nyduschade allihopp och nerkrypta i sängen. Mysigt. Solsidan, timeout har varit nu kollar vi på rush hour. W och jag somnade såklart innan. De är så mysigt att sova med w. Men de ska bli slut me de nu. Han måste börja sova i sin säng. Men vi sov ett bra tag. Huset är städat och vi åt lite kvällsmackor. Jag älskar digestive kex. Ja skulle lätt kunna äta upp ett helt paket med smör och ost:) Nu måste ja väl lägga ifrån mig telefon. Petter blir så irriterad och tycker det är de ända jag gör. Han är nog på lite dåligt humör. Han har nog kommit i trottsåldern med w. Skriver mer i morgon. God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0