Löning

Jobbade, dagen knatade på som vanligt. Var och storhandlade på Willys. Glömde listan så glömde även lite i affären. Måste jj skriva för å komma ihåg allt:) men de gick bra iaf:) köpte även blöjor 6 paket. Passa på. Köpte 1 paket till w och 5 till bebis. W slutar ju snart med blöjor. Sen börjar de bli så dyrt, man kan ju samla på sig redan:) helt plötsligt kommer man på att blöjorna är slut. Då är de skönt att ha massor hemma. Köpte även smågodis. W satt hela tiden i vagnen så jag lovade han godis. Var längesen jag åt lösvikt. :) nu kan man iaf äta 1 månad framåt:) Idag ringde de från Fryslagret i Enköping och ville jag skulle komma på intervju. Jag jobbar ju till den 4 feb så skulle jag höra av mig när jag inte hade jobb längre. De lät intresserade iaf:) Natta w nu. Hörs i morgon


Kommentarer
Carolina

Nä, den känns verkligen lagom just nu, magen! :)

Vi får väl se vart det slutar. haha



Funderar på att storhandla på Willys i morgon också och jag har funderat på det där med blöjorna, men jag vet inte vilket märke jag vill använda. :/

2011-01-25 @ 20:43:40
URL: http://bluppan.blogg.se/
jannica

Ska åka å köpa upp ett bamse lager jagme tror ja :)

var e den där magbilden nurååå???

2011-01-26 @ 01:01:55
Nilla

Smart att köpa upp sig på blöjor, det var allt några år sen :)

2011-01-26 @ 13:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0