Lugn lördag

För engångsskull sitter jag vid datan och inte vid iphone. Vi har precis fått besök av Hasse. Så jag passar på å uppdatera lite. W vaknade vid sju men han ville se en film så de blev inte så tidigt iaf. Sen blev de frukost:)

Idag så ska vi till mamma å pappa å äta oxfilé tror jag att det var. Mumms:) Så vid kvällningen ska vi dit. Men nu ska vi leka lite. W har fått några prickar till men de brukar komma fler efter några dagar. Kan inte gå ner till bvc heller för de är stängt på helgerna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. De har inte hänt så jätte mycket annars. Jag återkommer iaf med en magbild men de blir nog i morgon för idag hinner jag inte eller orkar. Men jag känner mer nu när jag ligger ner. Men rörelserna har inte blivit kraftigare de bubblar lite då å då.

Lägger in några bilder...från thailnad. Längtar tillbaka.
 


Kommentarer
Elin

Så liten Wilmer var då!! Stora killen nu!

2011-01-22 @ 20:52:58
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0