Måndag

Kikar in å skriver ett snabbt inlägg. W var helt slut när jag hämtade honom. Han somnade tom i bilen hem som tar 2 min. Vi åt lite mackor När vi kom hem ifa han somnar igen som han har gjort. Han somnade så sent igår. I morgon blir han å jag hemma. De ska ha planeringsdag på dagis. Tycker de är dåligt att de ska ha det hela dagarna. De får dem ha när barnen gått hem. För egentligen kan eller vill ja inte vara hemma för nu när man har jobb vill ja ju jobba. I morgon ska vi leka med Elin å hennes barn:) Nu väntar vi på att petter ska komma hem. Återkommer ikväll när de är lite lättare att skriva. W ligger i mitt knä:) Wilmer<3


Kommentarer
Therese

Tro mig, de där planeringsdagarna behövs för att det ska bli en fungerande pedagogisk verksamhet :-) Hade vi haft det när barnen hade gått hem hade vi ju haft arbetsveckor som var betydligt fler timmar än ett heltidsjobb.



Sen har vi planeringstid i veckorna också, jag har 4 h/v. Skolor har ju likadant fast där kallas det studiedagar :-) Kram på er!

2011-01-17 @ 18:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0