Ny vecka...

Måndag... Dagen har faktiskt knallat på i skaplig takt. :) skönt. Kan hela veckan göra det. P och w har ätit köttfärssås å spagetti. Sj åt jag potatismos, gjorde hemgjort. Jag älskar potatismos, skulle kunna äta de jämt och till allt:) Både p och w är pasta-människor medans jag föredrar potatis:) Och sen när man är gravid så kan man nästan bara äta sånt man är sugen på. I början var de hemskt. Så fort ja tänkte på viss mat vände det sig i magen. Sen tog de lång tid att äta för ja kunde inte äta så mycket på en gång utan var tvungen å vänta innan ja tog nästa tugga. Men nu slänger ja i mig maten:) de är så skönt att inte må illa, de är så jobbigt. De är mycket bebis- prat nu. Om ni inte vill läsa om sånt får ni läsa något annat sålänge.... Klarade av att inte köpa kläder idag fast jag var så sugen. Men de finns ju knappt nått som både killar å tjejer kan ha. Får vänta lite till. Annars har vi målat massor ja å w:) han har blivit jätte duktig. Men de ser lite avigt ut eftersom han är vänsterhänt:) men de går i släkten:) sötnosen<3


Kommentarer
Nilla

Finns nästan inget godare än hemmagjort potatismos. Jag är också en potatisälskare, och kan äta potatisen i alla möjliga varianter :)

Redan onsdag och snart helg igen.

Ha det gott!!!

2011-02-02 @ 08:13:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0