Onsdag

Ni kan börja kalla mig fet. Nyss har jag vräkt i mig godis och chips. Inte i stora mängder men iaf. Nu får de bli slut med det. Som tur är går jag hela dagarna på jobbet. Får sluta köpa hem. Jag kan inte väga mig heller men tror inte ja har gått upp så mycket. Sist ja vägde mig vid v 13 kanske hade jag gått upp kanske mellan 1-2 kg. Med w hade ja gått upp 4 kg vid halvvägs sen kom 14 kg till. 18 kg gick jag upp med honom men då gick ja upp mitt k nätterna och åt digestive kex. Längtar tills de blir bättre väder så man kan ut och gå. :) Jag vet jag har varit dålig med magbilden. Den ligger på telefonen å väntar. På fredag går jag in i v 17 så då kommer väl oxå en bild. Och 2 veckor till ul:) vad tror ni nu? Tjej eller kille? Jag vet inte riktigt vad ja tror. Ibland på tjej men de börjar ändras till kille. Petter är 100 på att de är kille, de trodde han med w oxå. Nu blev de mycket magprat. Inte så kul för alla kanske... Återkommer...


Kommentarer
Nilla

Jag tror på en kille till :)

2011-01-27 @ 07:51:21
Carolina

Jag köpte också hem lösgodis igår och guuuuud så gott det va. :) Det blir så mycket godare när man inte äter det så ofta. haha



Okej.. Ja, allt kring bebis/barn är en djungel känns det som. haha.. men jag funderar starkt på libero för det vet jag många som är nöjda med. Dock väntar jag lite till med att köpa. Sen känns det onödigt att köpa för mycket av det redan nu om jag t.ex. inte är nöjd med märket och istället behöver pampers. Man får väl känna sig fram helt enkelt. :)

2011-01-27 @ 18:45:45
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0