Orolig

Jag trodde att det var säkert att lämna w på dagis. Tydligen inte. När jag hämtade honom idag hade det hänt en sak som kunde sluta riktigt illa. Vad är det för säkerhet på dagis? I morgon är de jag som ska inga å prata med kommun. Visst kan de hända olyckor. Men denna kunde man ha undvikit om man tänkt på säkerheten för barnen. Nu hände inte det värsta. Men måste säga till så de inte händer igen. Sen håll koll på barnen. Jag tänker bara på mitt barns säkerhet. Jag vill att mitt barn ska vara trygg på dagis. Och miljön ska vara lämplig för barn. Annars har de gått bra idag. Jobbat på å dagen har gått rätt snabbt.


Kommentarer
Jannica

Men usch..vad hände?

2011-01-21 @ 09:48:40
Angelica

Nämen usch...vad är det som har hänt?

2011-01-21 @ 10:06:54
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Elin

Det låter inte bra, jag vill också veta vad som har hänt. Jag har ju också mina barn där....!!!

2011-01-21 @ 19:50:06
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0