Snabbt inlägg

Ätit pizza. Vi delade på en. W ville hellre ha kött å potatis men han käkade upp skinkan på pizzan. W ska gå på dagis i morgon. Inga prickar alls idag. Jag fattade inte vad det var han hade förnått. Kanske var nått han ätit eller. Vattkoppor håller i sig iaf 1 vecka ä de kliar å man brukar få feber, ingenting sånt har han haft. Ringde ner till läkarstationen å hon tyckte de lät konstigt för om de skulle vara de så går de inte bort bara efter 2 dagar. Lön i morgon:) känns bra:) åka å storhandla står på schemat. I helgen ska w få ny Bilbarnsstol:) och i helgen kommer även Jannica med barn:) leka å vi kan fika å snacka lite skit:) de som tjejer brukar vara näst på haha... Natta w nu. Risken finns att ja oxå slumrar till. God natt på er.


Kommentarer
Nilla

Du vet väl att Wilmer får gå på dagis ÄVEN om han har vattkoppor, det är allmäntillståndet som man ska gå på,. Måste bara tillögga, som den dagisfröken jag ör, att vi kan inte finnas med överllat, jämt och alltid, för ibland händer det något när vi precis sitter bredvid, barn är barn, men jag hoppas ändå att du är trygg med Wilmers dagis!! ?? Och det där med sladden lät skumt, säkert något dom inte ens tänkt på...för vi är ju alla människor, och jag ska allt kolla våra sladdar idag, även om jag vet att vi brukar ha koll på sånt.

2011-01-25 @ 09:24:09
jannice

något utslag av något han har ätiti??

2011-01-25 @ 12:18:54
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Nilla

Hos oss går det vattkoppor för fullt, men dom brukar inte vara svåra att hitta, ser man en, så kommer hopps en till :) och vattkoppor ska ju alla ha, så det är bara att tacka och ta emot som ett brev på posten :)

2011-01-25 @ 13:53:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0