Snart helg

Jobbar i morgon sen helg sen jobbar jag nästa vecka oxå sen får vi se. I morgon ska vi åka en sväng till Uppsala. Var längesen vi var där. Ska kolla på lite grejer. Sen äta på Max troligen om de kanske inte blir Ikea. Ska ta en familj Eriksson, Nordin, Olsson. Tiden går fort och jag längtar så till ul å veta om allt är bra som ja så klart verkligen hoppas. :) får vänta i 2 veckor till. Blev en snabb uppdatering. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Inte hänt så mycket eftersom ja jobbar om dagarna. Sen kan jag inte skriva ut allt heller. Funderade starkt på för någon dag sen å lösenordsskydda hela bloggen. Men tycker de är synd att behöva göra de. Men jag har ju så ja kan lösenordsskydda vissa inlägg. Tycker de är jätte kul att ni kommenterar. Ni som inte har en blogg jag har svara i kommer jag svara i min blogg. Kram natti.....


Kommentarer
Sandra

Ne, inte lösenordsskydda igen:) Starta en hemlig blogg som du kan skriva av dig i. Folk är nyfikna o gottar sig gärna i andra, tyvärr är världen så och självklart tycker jag du ska få skriva vad du vill, det är ju trots allt din blogg. Du kan använder synonymer istället för namn om du vill skriva om händelser och tankar som du behöver få ur dig.



Kram

2011-01-29 @ 13:01:10
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0