Söndag

Tråk dag. Skit tråkigt väder. Längtar till våren. Bakade scones i morse:) sen var vi hem till mamma å pappa. Bror var hemma från Norge. Mamma bjöd på mat:) köttgryta. Alltid lika gott. Jag mår ju så konstigt. Helt plötslig tog de stopp å ja blev skit trött. Var som all luft gick ur mig. Och jag fick en väldans huvudvärk å ville bara lägga mig ner. Nu är vi hemma å ja å w kollar på film å vilar lite eller ja tror han håller på å somna. Som sagt längtar till den 11 feb. Börjar bli mer verkligt nu å w pussar på magen å säger han längtar till bebis. Och mest för att han ska få åka Ståbräda på vagnen. Efter rul ska vi åka å beställa vagn. Sist vi köpte med w tog de minst 10 veckor att få hem. De lutar åt en Emmaljunga denna gången med fast en annan modell och såklart färg:) Nu ska jag oxå vila en sväng. Jag återkommer lite senare. Tycker ni är dåliga på att kommentera. Skärpning. :)


Kommentarer
jannice

Jättekul att ni ska ha barn igen! :) Kul som bara den. Ja,emmaljunga är den bästa vagen jag har haft iaf av de jag har testat! Kram

2011-01-16 @ 21:06:50
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0