Torsdag

W är hemma idag. Han tjata om att han ville gå men tyckte hn var varm i morse så ja hade väl fått hämtat honom direkt. Nu har vi vilat, som ja anser man ska göra nästan hela dagen om man är sjuk. Kollat på tv. Har fixat fint i köket, vilat lite till. Sen har vi sorterat wilmers kläder. Sorterat ut vad jag vill spara och använda till nästa barn och de blev 2 kassar som ska sparas som är wilmers kläder som han ska få när han blir stor. Sen 1 kasse med sånt jag ska sälja, blir nog tradera. Så de har vi gjort. Lite tidigt kanske men skulle även gjort de för längesen. Bara lagt kläder man växt ut på samma ställe. Nästan alla vinterkläder har jag spart. :) Jag är så nyfiken vad som finns där inne:) Strax ska vi ta och äta lite lunch. Sen ska vi se en bra film:)


Kommentarer
Nilla

Vad kul att du bloggar igen, jag har tänkt börja igen, men kommer liksom aldrig igång.

Tråkigt att Wilmer är sjuk, verkar gå massa förkylningar och skit nu, men hellre det än kräksjukan.

Ha det gott!!!

2011-01-13 @ 15:38:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0