Torsdag

Ja vet fortfarande inte hur man lägger in bilder på bloggen från mobilen. Nån som vet får gärna lämna en kommentar:) Idag var vi på kalas. Trevligt. Kakor å glass. Blev till lunch, inge bra å inte äta lunch innan men vi åt en sen frukost. Var jättegungtig när vi skulle äta efter 6. Petter hade gjort stek. Åt lite å kände att de vände sig i magen å ja fick lägga mig å vila. När ska detta gå över? Å jag kan börja äta riktigt igen. Snart hoppas jag. Jag har gillat snö annars men från idag hatar jag snö. Ja var så arg i morse. Å allt gick ut över petter fast de är Ju inte hans fel. Sen blir ja galen när de inte plogar riktigt. I Bromölla var de hemskt. Å hur de parkerar. Jag höll på å bli galen. Återkommer..... Längtar till sommaren!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0