Typiskt

Blev hemma idag oxå. Ringde till dagis å sa han skulle gå för tyckte han verkade må bra. Frågade om han ville gå på dagis. Han sa ja varje gång. Sen märkte ja att han var lite kinkig och lite varm. Så han fick vara hemma. Visst är jag hemma men känner press att jag måste jobba eftersom jag inte har så länge. Är han dålig i morgon får petter vara hemma. Men hoppas verkligen han kan gå. W som aldrig är sjuk annars. Så typiskt att han varit de nästan sen jag började jobba. Men har haft nära som har kunnat tagit honom. Ska mysa med lillkillen nu å hoppas han blir bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0