W sjuk

Lämnade w på dagis morse. Han sa att han mådde bättre och ville gå. Så ja skickade iväg honom. Han var där i 1 h så rinde dem å sa han hade lite feber å sa att Han hade ont i magen till och från. Så de undrade hur vi skulle göra. Och om han är ledsen och inte mår nå bra så hämtar jag honom såklart. Men tycker att han mår som han brukar. Har inte testat febern men han hade utters lite i morse och han kan få lite feber när han är trött och inte har sovit riktigt. Så har han Inge feber i morgon får han gå. Så jag hoppas att de bara är nått tillfälligt. Typiskt när man har jobb å sen har han ju varit sjuk så mycket vid jul. Men är han dålig är de såklart jag är hemma:) Pappa, hjälten har varit här med pizza. W brukar inte vara så jätte förtjust i pizza men idag ville han ha de. Så pappa var så snäll och kom upp med de till oss. Nu är vi mätta och tittar på beethoven och bara vilar och gosar. Mysigt. Jag börjar må bättre och de är jätte skönt:) hatar att må dåligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0