Äntligen

Har varit några jobbiga dagar. Mel var tvungen å få en puff för å börja viktuppgången men nu börjar de ge sig. Jätte skönt:) hon mår bra å är en underbar liten tjej. Igår så tappa hon navelsträngen å vi badade henne. W vill vara med hela tiden å pussa å krama å säga hur mycket han tycker om henne. Han är en jätte bra storebror. Men allt ska ske direkt. Lilla herrn har inget tålamod för 5 öre. Om dagarna ska de bli skönt å vara hemma nu. Haft lite besök men vi har varit trötta både ja å p. Har inte känt mig så trevlig ibland men de börjar vända nu. Nästa vecka går w på dagis sen har han 4 veckor ledigt:) sommarlov för honom:) å han jag å Mel ska hitta på saker:) sen om någon vecka ska vi ju åka ner till Skåne å hälsa på. Lite uppdatering iaf... Nu ska jag sova. Natt natt


Kommentarer
Elin

Har man precis fött/fått barn så är det helt naturligt att vara trött! En förlossning och sedan omställningen att försöka få en vardag med den lilla. Det är inte konstigt. Om man som besökare vill komma så snabbt inpå så får man ta det! Jag har iaf förståelse för det. Känn dig inte otrevlig för det. Kram

2011-07-03 @ 08:46:32
URL: http://leavillemeja.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0