Helg!

Idag har Jannica med barn varit här. Hon har ju en liten kille som är 6 dagar äldre än Mel. W har varit helt galen hela dagen. Det har gått 120 å han har varit som en durasell kanin. Fattar inte hur han orkar å vad han har sina öron till men nu har han äntligen kopplat av. Puh...:) Jag gick nyss igenom Mels kläder så jag ska veta på ett ungefär vad jag ska packa när vi åker på måndag. Jag säger att strl 62 har jag massor i. Behöver inget i den storleken. Hon har ju fortfarande strl 50 men använder även strl 56 på vissa kläder som är små. Men hon drunknar ju i de sessan. de som man glömmer bort å köpa är ju strumpor och pyjamas. De måste jag försöka komma iväg å köpa å kanske någon tjock tröja för man vet ju aldrig hur vädret är/blir. W har massor med kläder han oxå å han är ju nu i den åldern han ska välja sj. Han älskar ju action gubbar. Nu är han helt såld i Ben 10, Batman å Spindelmannen. Sen vill han ofta ha jeans. Han är rolig. :) W ska ju åka tåg med hans farmor ner till Skåne på tisdag medan vi åker bil. Få se vad vi hittar på där men dagarna brukar bli fullspäckade för de finns så många man vill träffa. Å de finns väl en del som vill träffa oss oxå. Nu ska jag få W å somna å sen få lite tvtid innan läggdax. Få se vad som händer i morgon:)


Kommentarer
Hanna-mamma till Bianca och Matilda

Det blir inga fler barn för oss heller sen :) Två räcker gott och väl!



Jag har precis börjat komma igång och läsa bloggar igen, mest på nätterna när jag ammar, hihi.

Vilken fin kommentar, jag blev alldeles rörd :) Och detsamma till dig! Men gör ju så gott man kan för att göra en vilding och en bebis nöjda, haha.

2011-07-17 @ 09:08:11
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0