Lilla skruttan



Älskade lilla tjej. Bilden är från när vi åkte hem från ackis den 26/6. Webbis-bilden.

Storebror sover efter en dag på dagis. Jag somnade oxå tätt intill pluttan som oxå sov. Skönt var det. Andra gången för idag. Å undra vad de beror på... försöker nog ta igen mycket. Å vila till nästa vecka när P jobbar igen och Ws dagis är stängt och ´de blir fullrulle här hemma ´i 4 veckor.
Om 2 veckor åker vi ner till skåne å är där nästan 1 vecka å ska hitta på lite roliga saker. ´Men inget är riktigt bestämt vad vi ska göra utan de är skönt å ta dagarna som de kommer när man är där. Hoppas på värme och lite promenader...:)


Kommentarer
Carolina

Söker du promenadkompis när ni är nere så har du mitt nummer ;) Hade varit trevligt!

2011-07-05 @ 23:36:07
URL: http://bluppan.blogg.se/
jannice lindell

du har ju gått igenom med med graviditeten o efterså mycket så de är inte konstigt att du somnar brevid en söt liten tjej!!! jag sov massor när jag fick william o de var så skönt så. man passar på när han sov:) de är ju underbart. skönt med skåneutflykt med.. jo,när kunde jag komma å hälsa på?? kram

2011-07-06 @ 20:47:57
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0