Lite mera bilder


Gos på kvällen


Underbara pojke


Snuttan fått fina kläder av sin mormor:)


Bygger veranda på framsidan. Halva klar. Nu är de bara ny trappa å räcke runt. TACK underbara pappa för hjälpen. Våran egna vaktmästare <3 Bild kommer när de är helt klart!

OUTFITS


Lillplutt i klänningen hon fick av morbror och Emma:)


Idag har vi kört på ranidigt med volangstrumpor:)




Tankarna ligger hela tiden hos min älskade vän Gustaf. Jag tänker på dig. Hoppas att du har det bra där du är nu. Jag kommer att sakna dig massor. Du var ett sånt glädjerus. Jag har känt dig i 25 år. 25 år av mycket skratt och vi har varit som syskon. Kan inte fatta att du lämnat oss. Sov Gott nu. <3 <3 <3 Kommer ALDRIG att glömma dig <3


Kommentarer
jannice lindell

så fina bilder!! man blir allt sugen på en till. hihi. å,vi kanske kan ses nästa vecka ja. när kan du då?? kram

2011-07-13 @ 21:52:52
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Elin

Jättefina bilder på din lilla prinsessa!

Skönt med en altan på framsidan också.



Jag kan heller inte förstå detta med Gustaf. Jag har knappt träffat honom sedan vi slutade skolan förrens jag började på akademin. Men vi har ju gått i samma klass i alla år! Helt jättekonstig känns det...



Kram!

2011-07-14 @ 19:33:06
URL: http://leavillemeja.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0