Melanie 4 veckor <3

Redan 4 veckor?! Sjukt!!! På måndag blir hon 1 månad. Stora tjejen. Vi är kvar härnere:) i torsdagskväll hälsade vi på Jimmy å Carro å lilla wilda. Å jätte hunden, största jag sett å en liten hund. Fika å pratade. Vad vuxen man känner sig när man fikar, dricker kaffe å pratar barn:) börjar känna mig gammal ibland. :( Jo sen åkte jag å Petters mamma till eko. Mel å w fick kläder som vanligt:) å leksaker. Å ja köpte lite nytto grejer:) Jag är ute efter en tjockare kofta till Mel men hittar ingen någonstans:( Fredag: var in till Sölvesborg. Mel fick body å solbrillor å W solbrillor å leksak. Å på kvällen var vi å åt hos Petters morbror å fru. Kanongott:) ätit massa fisk så nu kommer jag bli lite klokare mot vad jag är;) Idag var p på fotboll å vi andra var på ett lekland i Kristianstad:) w tyckte de var kanon kul:) Mel sov hela tiden, the sleeping beauty:) Petters mamma bjöd på restaurang på kvällen:) 3 rätters. Mumms!!!! TACK! Dagarna går i ett här nere. I morgon på dagen vet jag inte riktigt vad som händer men eftermiddan ska vi ut till Roger å äta mat. På måndag ska familjen fotograferas:) å tisdag morgon åker vi hem. Alltid kul å vara här nere men skönt å komma hem till sitt. Massor som ska göras hemma. Nu är de dax för mig å sova. Blir inte så mycket sånt. Ska ta en tyst minut för de i Norge. Hemskt är det!!!!!! Tycker folk dör runtomkring hela tiden nu!:(


Kommentarer
Hanna-mamma till två sessor

Grattis Melanie :D Tiden går verkligen fort! Min skrutta blir 3 veckor imorn, helt galet!



Jag fick hjälp med designen av en annan bloggare, jag vann den, hihi. Jag kan ingenting om datorer, hehe. Men hon gör designer mot en billig slant. Du kan kolla upp det på http://prinsessbell.blogg.se



2011-07-23 @ 23:58:05
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
jannice lindell

åå redan 4 veckor?? tiden går fort=) kram

2011-07-24 @ 12:39:02
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
jannice lindell

ja vad tycker du? när kan du? kan på ons före kl 14 eller torsdag.. kanske fre.. hihikram

2011-07-25 @ 22:42:57
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Hanna-mamma till två sessor

Ja, visst är det synd! Hade varit kul med sällskap, jag känner ingen här med bebis. Men snart öppnar ÖF så då blir det till att gå dit om dagarna också :)



Jag ändrar ingenting i kosten, jag vill inte riskera att mjölken påverkas. Bara promenader blir det :) Men det tror jag räcker ganska långt.

Fast..jag borde sluta äta en massa godis, haha. Men jag är såå trött, då får man en snabb kick av lite choklad :P

2011-07-26 @ 08:02:11
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0