Ny vecka

Melanie har hunnit blivit 1 vecka. Å äntligen går hon upp i vikt. :) har varit några jobbiga dagar fram å tillbaka till ackis men nu är de slut på det. En liten tapper tjej är hon. Sover mest å äter. Å gosar förståss. Älskar å vara 2 barnsmamma. Men nu är de stopp. Blir inga fler barn här. Sen är de kul att vi har fått både pojke å flicka:) Mel hade sina ankstjärt strumpbyxor i dag å de är så söta:) sen en body med texten lillasyster. W ligger å kramas å pussas å klappar å luktar på henne å tycker hon luktar gott. I morgon går han på dagis å jag ska ge mig ut på en promenad. Ska försöka gå nu varje dag. Måste skaffa en åkbräda till w!! Så nu ska kilona bort. När jag börjar röra mig hoppas jag att de går hyffsat. Har väl 6-7 kg men då är bara Mel 1 vecka än. Mitt mål är att iaf gå ner allt till nyår. Så i morgon om de är hyffsat väder blir de långpromenad med mamma. Skönt å komma ut lite tycker jag å för Mel å åka vagn. Fick hem papper idag på faderskap å sen vad hon ska heta blir ju Melanie och mellannamn har p bestämt Mim. Å jag funderar vad vi ska ta från min sida... Svårt... W heter Lars(efter min pappa å bror) och petter (efter hans pappa) får fundera lite till...


Kommentarer
Angelica

Vi sa oxå att de va stopp efter Liam, en pojke och en flicka , men e hur de gick...hihi



Är väldigt nyfiken på lilla tjejen! Hoppas vi kan ses nån dag! :)

2011-07-04 @ 20:32:54
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0