Onsdag

Petter lämnade W på dagis å jag var tvungen å vakna lite. Är annars helt slut på morgon. Bra att Elin kom så jag fick kliva upp:) Fikade och pratade meddans våra barn var på dagis. Skönt det ibland oxå:) Mel fick en jättesöthatt å klänning:) TACK!

Sen kom mamma å vi tog en promenad. Rätt långt gick vi faktiskt å det var jätte skönt å gå men VARMT. De var ju ingen luft. Lilla Melanie låg i vagnen i bara body. Å hon verkade tycka det var skönt. Hon sov iaf hela vägen. Hämtade upp storebror från dagis och gick hem. Skicka även iväg papprena på Melanie nu och hon ska heta:
Linda MELANIE Mim Eriksson. Linda efter mig såklart och Mim efter Petters syster som heter det i mellannamn.

Sen var Therese och Isac upp. Barnen lekte å föräldrarna pratade å fikade:) Mel fick kläder. TACK. Hon är en riktig prinsessa min plutta.
Det går inte å förklara hur mycket jag älskar mina barn, min familj. Ni är underbara å alla i min närhet.

I morgon går W sin sista dag på dagis innan hans sommarlov i 4 veckor och mamma kommer hit och vi ska göra jordgubbssaft. Mamma var å plockade idag å ska hjälpa mig.:) Får även se om det blir en promenad i morgon oxå. Kilona ska bort.

Nu ska jag se på fotbollen... Heja Sverige!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0