Packa

Då är kläderna packade. Skitsvårt å veta vad man ska ta med när man inte är 100 på vädret. Jag kom i ETT par byxor idag!!! Ut å gått långpromenad med Mel oxå. Hoppas de blir fint i morgon när vi ska ner å väga så tar vi en promenad:) undra hur stor hon är nu. Sist i måndags var hon 3220g 54cm. Lååång tjej:) så nu hoppas jag på 3480g så jag kan sluta mer med ersättningen. Nu ger jag henne 2-3 ggr/ dag. Ungefär 150 ml innan var de 250 ml. Har minskat. Så hoppas snart jag får ta bort den men ska inte hoppas för mycket. I morgon kväll efter petter kollat på fotboll åker vi vid 21 kanske. Kommer uppdatera när jag kan, har ju i mobilen:) men kan nog inte lägga in bilder men det får jag göra hemma sen. Jag har blivit jätte förkyld. Snart försvinner väl smaken oxå. Lite ont i halsen finns oxå. Hoppas de går över snart. Inte undra på lillan är snorig. :S sen har hon fått lite hormonprickar i pannan. Hoppas de försvinner snart. Var å varannan bebis får så. Hör av mig!!!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0