Torsdag

Ligger å tittar på 3 vännerna å Jerry med w. P är på firmafest i Uppsala. Mel ligger i sin vagn. Det är helt sjukt varmt ute och även inne. Mamma å ja håller på å fixa jordgubbsaft men de måste stå över natten. Åh vad gott. Å vi hade även tänkt att åka å bada i morgon. Men de kan ju glömma att jag visar mig i bikini å jag får inte bada än heller men p får bada med w. :) jag sitter på stranden i skuggan å äter upp picknicken:) nej, hade tänkt att gå ner 3 kg på 2 veckor. Röra på mig å inte äta skitmat. Ammar ju så måste äta skapligt. :) 6 kg kvar till vikten innan graviditeten. I morgon ska Mel vägas igen. Hoppas nu på över 3100g. Inget inplanerat för helgen... Vad ska ni göra?


Kommentarer
jannice lindell

OK! Vi får se vilken dag! jag jobbar natt nästa vecka:) jag hör av mig när jag kan så får vi se om ni kan=) kram

2011-07-07 @ 19:09:23
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Jannica

6 kg va inte mycket. Jag har 9 kvar till startvikten men tänker inte gå ner allt..men 5 kg ska väl bort iaf. Det svåra tycker jag är att få nån sorts form på hela paketet. Hoppas jag får behålla rumpan men blir av med magen och inte tvärtom :)

2011-07-08 @ 00:00:09
Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 19:48:35
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0