Det gick snabbt

Började igår med att vid 2 på natten kändes som jag kissade på mig. Var upp på toa tänkte inte mer på det. Tyckte att de kändes lite konstigt så satt på mig en tjock binda. Vid 5 så sa det plask. Jag ville inte riktigt tro de. La mig igen men ringde fl för att prata å hon trodde de var vattnet å jag blev helt stel för bebis ska ju komma om 3 veckor. Så vi lämnade w och åkte in. Fick ligga med ctg en bra stund. Sen kollade bm på bindan å sa direkt att klart å fint. Så vi blev hemskickade. Börjar inte värkarna innan så ska vi vara där vid 8 i morgon för igångsättning. Än har jag Inge ont men hoppas de kommer i natt så jag inte behöver bli igångsatt. Petter stackarn är jätte nervös. Han gör mig nervös. Nu ska jag vila lite. Uppdaterar senare.


Kommentarer
Elin

Men så spännande! Vilken kännsla att vattnet gick hemma, det har jag aldrig varit med om. Hoppas värkarna startar så du slipper igångsättning! Stort LYCKA TILL!! önskar jag er! Många kramar!

2011-06-24 @ 21:40:32
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0