En ny vecka

Med nya utmaningar. :) Var in till Sala idag med mamma, pappa å såklart W följde med eftersom han inte går på dagis idag. Mamma ville åka in på Wasons rea. Som började idag. Å hon hittade lite kläder å även jag köpte en skjorta till P. Jätte fin var den å hoppas att han kommer trivas:)

Var in på HM och fixade W badbyxor som farmor köpte till honom förra veckan. De hade ju glömt tagit bort larmgrejen. Suck. Inte fick man nått för de heller!! Tänk om man hade å åka en bit. Aja... de löste sig tillsist iaf.
Var ner på deras barnrea. Fanns lite men de var rätt utplockat. Hittade en jätte fin dress å köpte även lite till Jannicas sötnos som kom till världen igår. STORT GRATTIS TILL ER!!! Han är otroligt söt!!! Mamma köpte oxå lite bebiskläder. :) Å W fick en fin skjorta:) TACK! Har en mamma å en svärmor som brukar kunna köpa på sig lite:) Men nu behöver varken W eller bebisen någonting i klädväg så det får vara lugnt med det ett tag nu. :) Nu när man fick lite nya kläder i strl 50 så måste jag ju packa om BB-väskan. Hade bara någon body i 50 innan. Har nästan allt i 56. Sen bra mycket i 62 oxå tror jag. Så de kommer bli å köpa lite större strl sen. Eller jag kommer vilja ha det för folk frågar alltid vad man vill ha för strl. Om alla kommer med smått kommer h*n inte hinna använda allt.

Jag å W har precis ätit mat å helt plötsligt ringer min mat å sovklocka å nu står den på SOVA. Jag blev så akut jätte trött. Somnade inte förrän vid 1 i natt kanske. Å har sovit väldigt oroligt. Kommer nog göra de dom närmsta nätterna. Tycker de är så svårt å ligga skönt nu. Så W kollar lite på tv å jag passar på å uppdatera å sen ska vi kolla igenom bb-väskan å fixa lite med hans väska för de känns som att de kan hända när som nu. Man vet ju aldrig.

På fredag är det midsommar. Å vi planerar vad de ser ut som nu att gå ner som vanligt till stången vid hembyggdsgården så W får dansa lite. Slutar väl med att det blir jag för P vägrar. Får ta det lite lugnt. Men jag kan nog inte hoppa till små grodorna haha:) Sen midsommardagen ska vi nog till Siggerfora. Var där förra året å det var trevligt. Sista gången P ska dricka innan bebis kommer. Om jag inte har några känningar innan. Det märks nog. Tycker inte att h*n ska komma innan midsommar eller på midsommar för har 2 som jag känner som fyller då sen vill jag göra denna midsommar till Wilmers.

Nu blev det mycket skrivet men lämna gärna ett spår efter er. :)


Kommentarer
Elin

Nä... Låt bli och hoppa smågrodorna!!! Tror inte det är så bra ;)

Hoppas ni får en revlig midsommar! Så kanske vi kan ses snart! Kram

2011-06-20 @ 14:48:25
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0