Hej där..:) Nationaldagen och inne i V 35.

Alltid kul när man har skrivit å W kommer å stänger av datan. Hmm... De har inte blivit mycket skrivit pga att Petter haft långledigt och att vi har haft lite å pyssla med. Å jag har typ inte orkat för att jag blir anfådd såfort jag rör mig.

Magen blir bara större å tyngre. Konstigt om de hade varit annat. Petter å jag gissade på vikt å längd och ankomst igår.
 
Jag: 3956g 53 cm och kommer 13 juli.
Petter: 3266g 49cm och kommer 18 juli.
Lite skillnad på gissning på vikt men W vägde ju 3810g så jag tror denna bebis kommer väga mer men P tror de är en liten bebis eftersom jag hade större mage med W enligt sfmåttet. (kanske käkade mer med honom.. haha) Vi får se. Vågar ni er på en gissning?

Vi hade ju namnet klart för oss tills igår. Jag har funderat fram å tillbaka å har velat å velat. Nu tror jag inte ens jag vill ha det namnet längre utan det dök upp ett annat i huvudet igår och P tyckte de var fint och att vi skulle byta till det. Tror nog det blir så.... ska prata mer med honom om vad han tycker när han kommer hem (är å fiskar nu) så man kan tänka lite på det eller dumpa de om han inte tycker om det.

Igår tog vi hem bilbarnstolen som har stått hos mamma å pappa. Å W skulle pilla å hålla på å hjälpa å tyckte de var jätte kul. Så nu läängtar vi efter vagnen som kommer i slutet av veckan sen lite små saker som kofta, strumpor, termometer sen är allt klart och h*n får komma till oss.

Idag är de Sveriges nationaldag och idag sjunger vi "Du gamla du fria" De är helt sjukt vad det går fort. Vi har gått in med 6 dagar i juni.!!!! Sommarmånaderna rusar fram. Å de är härligt. Varmt å skönt. Hoppas de har ac på BB:) Å W har ungefär 5 veckor kvar på dagis sen har han sommarlov i 4 veckor. Härligt!!!!!!!!! Så då får han vara hemma å gosa med lillebror/syster å vi hitta på massa roliga saker.
Kommer bli en härlig sommar. :) Å vi vill ha massor med besök å lekträffar!!!!


Kommentarer
Jannica

Jag tror 10 juli (11:e e upptaget vettu ;)) och 3570g 50 cm lång. :) Gud vad spännande!!!!

2011-06-06 @ 11:48:30
Elin

Jag tror den 17 juli, 3850g och 51 cm lång.

Hoppas du slipper gå över tiden! Om du går lika länge som jag gjorde med Ville så får du ett augustibarn... ;)



Vi kommer gärna och leker! Säg bara till när ni orkar. Kram

2011-06-06 @ 19:38:39
URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Angelica

Jag tror 15 juli, 3760g 51 cm!!



Vi kommer oxå gärna och leker! Så länge ni orkar!! :)

Sen är ni mer än välkomna hit när ni känner för de oxå! Kommer ju vara hemma hela dagarna nu så ;)

2011-06-07 @ 09:24:59
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0