Helg

Natten har varit varm. 2 fönster öppna å 2 fläktar å ändå jätte varmt. Okej med värme på dagen Men vill gärna kunna sova på nätterna för jag kommer inte få göra de om någon vecka så vill passa på nu:) Har inte så mycket att skriva faktiskt. Börjar fundera lite på semester. Vi ska iaf åka till parkenzoo. Och de blir även en sväng ner till Bromölla. Nu vet jag inte när h•n kommer att komma men h•n får bli 2-3 veckor innan vi åker ner. För senare vill inte P ta ledigt från jobbet. å vi åkte ner när w har 3 veckor å de gick jätte bra. Men de blir några dagar till Max en vecka. Finns ju många man vill träffa. Har inte varit nere förrän i nyårsskiftet. Helt sjukt att de är 2 veckor till midsommar:) dansa kring stången å äta jordgubbstårta:) Nu har jag vilat klart. P o w är å kollar på tennis så jag fick vila:) ska fortsätta packa bb väskan å planera wilmers väska. Tycker ni lämnar lite kommentarer igen....skärpning:) Hejsvejs


Kommentarer
Carolina

Ja, det var riktigt gosigt att sova middag med henne. Blir absolut fler gånger! :)



Nu är det inte så långt kvar! :) Hoppas vi hinner ses när ni är nere sen också. :)

2011-06-11 @ 22:27:10
URL: http://bluppan.blogg.se/
Hanna-mamma till Bianca

Fin mage du har :)

Jag väntar på att min skrutta ska vilja titta ut..inte lång tid kvar nu iaf. Vi vill också resa iväg i sommar så hon får gärna komma nu, men vi tänkte åka till Estland :)

Skönt att höra att du står ut med värmen!

Kram

2011-06-13 @ 14:43:43
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se.blogg.se/
Angelica

Jasså ska du föda barn!? ;)

Ingen dålig plan det heller! haha



Härligt med sommar!!

2011-06-14 @ 15:14:29
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0