Hemma

Å de är så himla skönt!! Efter barnronden vid 12 så fick vi åka hem å så himla skönt. Jag kunde varit kvar ett dygn till om p hade varit med. Men då hade vi inte haft någon barnvakt i morgon. Så vi åkte hem vid 14.30 när hon var 1 dygn. Eftersom hon inte var 100 fullgången utan 36+6 ist för 37+0. 1 dag. Därför. Sen var hon lite lite gul men ska in antingen till Sala eller åka ner till Heby å ta om det igen. Barnläkaren tyckte hon var jätte fin annars:) helt underbar är hon. Men hon hade gått ner 100g på ett dygn å de var oxå inom de normala. Så de var skönt. Kom hem sen å åt lite. Sjukhumat är ingen höjdare sen har man typ levt på mackor i 3 dagar. Sen fick jag vila lite på soffan å de var guld värt. Tack! Mamma å pappa kom å de tyckte hon var så liten å söt:) hon är riktigt lik Wilmer när han var nyfödd. :) hon hade riktigt bråttom till världen lilla Melanie å storebror är så stolt. Å vi turas om att hjälpa till. Jag ammar åsen går hon till P. Natten nu 10 första delar vi upp. Jag måste ju amma men p hjälper sen till å Natta. Hon är så snuttig men hon vill inte ha någon napp. Utan jag försöker med en Amningsnapp för de gör så ont. Å har även börjat fått eftervärkar. Ajaj! Hon ska äta klart nu å vi ska sova lite till. Ska försöka uppdatera med bilder i morgon. Förresten någon som har nå förslag man kan smörja in bröstvårtorna med nu när de gör så ont eller få de å rinna till mera.


Kommentarer
Sophie med bebis 7 i magen

Bröstvårtskräm från Apoteket samt amningste från hälsokost! :) (Weledas stilltea) mkt mkt vatten och ät bra med mat :)

2011-06-27 @ 07:45:21
URL: http://www.flerbarnsmamma.se
Jannica

Bröstmjölk är typ helande. Smörj med det :)

2011-06-27 @ 11:47:32
Elin

Jag har också hört att det bästa är att smörja med bröstmjölken. Det ska vara bra till det mesta... Kram!

2011-06-27 @ 20:15:07
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0