Lite bilder från våran midsommarhelg:)


Nervös pappa..


Dropp...igångsättning


Mäter hjärtat och kollar värkar. Men det fungerade inte så bra på mig så de fick sätta en grej på Melanies huvud.

Lustgas och väldigt ONT!!! Lustgasen var min bästa vän pga att Epiduralen inte riktigt hann värka.



Jätte stolt 2 barnspappa:)

Små söta fötter


Uppe på BB med storebror. Vilka fina barn jag har. Älskar er <3


Stolt storebror håller lillasyster för första gången.


W tyckte de var tråkigt efter ett tag så han spelade lite på min Iphone...


Lillasyster och jag:)



Sötis tycker om att ligga i sin princess vagn:)

Ni fick några bilder. Melanie börjar att gny så jag tror de är dax för mat nu. Var någon h sen hon åt nu. Sen är det natt för oss. I morgon ska vi till Uppsala och kolla om gulheten gått ner och sen ta PKU testet.
Återkommer...


Kommentarer
Nilla

Kul att se lite bilder, och vad söt hon är :)

Jättefin vagn, verkligen en prinsessdröm.

Hälsa Petter och ha det bra!!

2011-06-28 @ 07:11:27
Elin

Vilka fina bilder! Blir så sugen på en till ;)

Hoppas ni har det bra, så vill jag höra hur allt gick till sen när vi ses någon dag! Kram

2011-06-28 @ 15:29:04
URL: http://leavillemeja.se/
Katta

Hej Linda... o grattis!!! Vilken söt liten tös ni fått :-)

o kul att se lite bilder på prinsessan oxå. Hoppas allt är bra med er. Kram

2011-06-28 @ 22:35:32
jannice

Roligt med litwe bilder på henne. Hon är så söt så! Å vad stolt Wilmer måste vara nu=)

2011-06-29 @ 21:07:31
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0