Nu vill vi få en vardag

Tack för lite råd om pumpar. Ska fundera lite.:) Dem här dagarna har varit upp å ner. Vi åkte ju in igår för återbesök. Hörseln var bra allt annat såg bra ut. Mjölen började rinna till nu. Hon vägde 2990g. Okej. Man får inte gå ner mer än 10%. sen fick vi ett tråkigt svar att Mel var lite för gul så vi fick ligga kvar över natten. Pga att hon är född lite för tidigt. De blev ju lite känsligt för mig eftersom vi var inte beredda på de. Men efter solning å matning hade värdena gått ner å vi fick åka hem idag. Men de vill fortfarande hålla koll så vi ska in i morgon igen å ta ett prov å hoppas de är mycket bättre. Inge farligt. Vikten stod hon på 2990g idag oxå. Barnläkaren var in å kikade på henne å han tyckte inte jag behövde ge tillägg utan bara amma på. Rasar hon i vikt så blir de amning å sen ersättning tills mjölken riktigt kommit igång. Men de hoppas jag inte utan vill helamma henne. Så på neo fick jag deras amningsnappar. Mycket bättre än de man köper. Så nu hoppas jag snuttan vill äta äta äta:) annars mår vi kanon bra allihoppa. Mamma var å köpte amningste till mig idag så få se om de hjälper:) Våran familj är nu komplett:) Idag var Jannica med familj å hälsade på. Trevligt som vanligt:) massa barn blev det:) Mel fick jätte fina kläder å en underbar filt:) hon fick även en mys filt av sin farmor igår:) lite blommbud har kommit:) Få lillkillen å sova för han är jätte trött så ska jag, p å Mel gosa lite i soffan.


Kommentarer
jannice

åå,hoppas de går bra med ammningen :) jag längtar tills jag får träffa er sen :) härligt att ha en till i familjen. nästan så man längtar sj!=) kram

2011-06-29 @ 21:05:43
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Carolina

Tråkigt att ni behövde stanna kvar sådär, men det är ju bra att dom har kolla på henne! :)

Hoppas värdens stannar nere och att hon går upp bra av mjölken. Tråkigt att behöva använda ersättning så tidigt liksom. Men det blir nog bra. :) Tror det går bra bara man tänker positivt. :) Det har jag gjort hela vägen för jag vet vissa som fått problem när dom oroat sig för mjölken.

Helammade du Wilmer länge?



2011-06-29 @ 23:29:13
URL: http://bluppan.blogg.se/
Elin

Ja, nästa vecka blir bra för oss. men om du vill så kan jag komma upp en stund när ungarna är på dagis så får du lite lugn och ro och jag kan gosa bebis ifred... ;)

2011-06-30 @ 15:00:53
URL: http://leavillemeja.se/
Jannica

Vad roligt att du tyckte om den .. Det är en liten dalkulla som gjort den som jimmys mamma känner, får se om den håller i tvätten. Man kan alltid ha den som en liggfilt lr nåt. Jag glömde berätta om den..jag beställde 2 en till dig å en till mig men ingen av oss visste då vad vi skulle få ändå stod det mitt namn på ena påsen och den var blå och inget på den rosa (som naturligtvis va till dig) lite coolt eftersom det va rätt :)

2011-06-30 @ 16:56:17
Elin

Jag kan på onsdag och torsdag då barnen är på dagis 9-14. Så säg en dag som passar så kikar jag förbi då :) kram

2011-07-01 @ 10:04:25
URL: http://leavillemeja.se/
Elin

Då säger vi onsdag! :) Kan jag komma upp efter dagislämningen eller blir det för tidigt? Säg en tid som passar dig.

2011-07-02 @ 08:47:28
URL: http://leavillemeja.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0