Onsdag

Haft en jobbig natt igen. Började med rätt mycket sammandragningar på kvällen. Har känt ett väldans tryck neråt och bebis har sjunkit rätt mycket på någon dag bara. Börjar att bli tung å bära. Magen är verkligen badboll nu å bebis är sågott som färdig. Håller på å ta kål på mina revben på höger sida. Gör fruktansvärt ont.
Nej du lill* plutt är de snart dax å komma ut å gosa med mammsen, pappsen å storebror.

Har nyss sökt jobb å jag tänker inte sitta å anstränga mig. 4 st har jag sökt. Går ju på fp om någon vecka. Vem vill anställa mig lixom? Ska nu ner till BM i morgon. Spännande. Nästa gång ska ju W få följa med. Å i morgon är de picknick på hans dagis.

Jag uppdaterar mer i morgon och slänger in någon bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0