Onsdag

Har nyss kommit hem. Varit å gosa bebis. 3 dagar gammal. :) så söt å jag längtar inte mindre precis efter våran sötnos:) Halva dagen har jag haft sammandragningar å ett väldigt tryck neråt. Hoppas bebis fixerat sig nu. Men h"n behöver inte göra de heller förän de är dax. Har jätte ont när jag sitter rak i ryggen för jag har fötterna sparkandes under mina revben. Stå upp eller ligga är bäst. Tråkigt kanske å höra om graviditeten hela tiden men jag gör inte så mycket om dagarna just nu men i morgon ska vi storhandla:)


Kommentarer
Elin

Det är ju bebisen i din mage som tar upp hela ditt liv just nu och det är inte så konstigt! Så fortsätt och skriv om sånt du vill skriva! Tråkigt att du har ont men tyvärr brukar ju det också höra till. Kram

2011-06-23 @ 10:14:42
URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Sophie med bebis 7 i magen

Här var det bara första som fixerade sig :) även den enda jag gått över tiden med.. De andra kom mellan 1-2 veckor innan bf och var inte ens fixerade när jag nästan var fullt öppen :) vanligt på omföderskor :) lycka till när det är dags!

2011-06-24 @ 13:54:34
URL: http://www.flerbarnsmamma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0