Picknick

Hemkommen från picknicken från Wilmers dagis. Grillade korv och fikade. Barnen hade övat på sånger som de sjöng tex: Blinka lilla stjärna och Nyss så träffa jag en krokodil, imse vimse spindel. Så söta och duktiga de var.
W tyckte att det var jätte kul att mamma å pappa var där. Tog någon bild å Petter filmade.
Man fick ju några blickar på magen....  

Jag har inte så jätte mycket att skriva just nu.... så ont på höger sida och behöver lägga mig ner en stund å sen hoppas jag att jag kan sova i natt.


Kommentarer
Carolina

Ellerhur?! Gratis är gott som dom säger! ;)

2011-06-16 @ 22:08:37
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0