V 35+6

De gick bra hos BM. Hon verkade lite stressad idag.
Sf 34. Ökat 3 cm på 2½ vecka.
Hjärtljuden var bra sa hon men inte vad de låg på.
Hb hade ökat nu 118. Kanon bra.
Socker 7.0 Oxå helt normalt.
Inte helt fixerad än.
 
Jag frågade hur stor hon trodde att h*n var. Å runt 3000g nu. Hon trodde kanske mellan 3600-3800 när jag är fullgången. Normalstor alltså. Spännande. Större tycker jag inte att h*n behöver vara.

Nu har jag tid igen den 30 juni sen hoppas jag att jag nte behöver gå sista tiden den 13 Juli.

Idag är de picknick på dagis å när jag hämtat söt på dagis så ska vi ner och köpa lite till den. Hoppas det blir uppehåll då kan vi ju grilla:)

Uppdaterar mera sen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0