Bort med snön

Varför ska denna snö ner? När man tittade ut för någon dag sen var de så soligt och fint å nu yr de snö. Igår rasade all snö från taket lät å kändes som en jordbävning. Blev skit rädd. Jag börjar känna mig tung, klumpig och bara degig. Magen är stenhård så den tar emot ibland när man böjer sig ner. Och börjar känna att fingrar börjar svälla lite smått. Jag svällde som sjutton med w sista veckorna så hur ska detta sluta? Jag blir så trött på Facebook ibland. Funderade starkt på å ta bort det ett tag. De är inte kul å läsa 10-15 inlägg från samma personer varje dag. Har man inget annat för sig? Skaffa en blogg om man vill skriva exakt varje ny sak man gör! Så jag kommer ta bort vissa personer. Man kan ju dölja vad de skriver men hur kul är de å vara vänner då? Nu ska w få lite frukost.


Kommentarer
Jannica

Mmm,bara du inte tar bort mig :/ då blir jag lite surer.

Vi är oxå trötta på snön-t o m didde stod vid fönstret för en stund sen å gnällde! Och jag sväller med om fingrarna å fotlederna..när jag väntade Lily kluckade det om mina fötter..hoppas vi slipper det iaf :)

2011-03-10 @ 09:45:07
Jannice

ja viss amännsikor öser ner med info om dom... jag ytot jag är ganska OK som bara för tillfälligt uppdaterar status en gång om dagen,om jag ens gör de. De var mycket mer förut som jag uppdatera. Därflör bloggen är så bra att ha=) Ja,du denna snö cerka inte stanna va?? Eller ja,man vet aldrig iofs.. Men vill de ska va sol å smälta nu. Vill ha vår. Ja har hitta den första snödroppen hos mamma o pappa så de känns vår nu=) å,spännande med din mage.. Mår du illa mycket å så eller? Kram

2011-03-10 @ 12:08:20
URL: http://[email protected]
Nilla

Håller faktiskt med dig, jag blir så trött på alla som måste publicera alla spåkulor eller hur sexiga dom flera ggr om dan.

Smart att kanske plocka bort dom??

Trevlig helg!!!

2011-03-11 @ 07:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0