Helg

Idag var vi in till Sala en sväng. Har vi inte så mycket å göra brukar vi åka in å kolla lite:) å gå å fika:) var först in på HM. Köpte ett par shorts till w. Ja kunde inte låta bli. Jag tycker de är snyggt med färger på sommaren. Nu blev de turkosaktiga med ett turkost skärp. Ja fastnade för de direkt å w tyckte dem var snygga så de fick följa med hem. Rea var de oxå. Kostade 149:- fick de för 50:- så de var inget prat om de:) nu behöver han inga Sommarkläder för jag har köpt allt förrutom skor å kanske jacka. Har en hemma men vet inte om den är för stor än. Sen var vi in på kappahl. Brukar springa in där för brukar få hem rabattkuponger 25% lite då å då. Är så sugen på å köpa chinos till w. Tycker de är så snygga å nu har de fått både på kappahl å HM. Hade varit snyggt med både blåa å röda:) även beiga. :) men kappahl hade halva reapriset. Så varför betala mer än vad man behöver så mamma köpte lite bebiskläder. Sjukt billigt:) å i rätt strl fanns de oxå så ibland ska man ha tur:) var även in å köpte en mascara. Så nu kan man bli fin igen:) Rensade lite kläder när vi kom hem. La storlekar för sig och sen vet jag vad som finns kvar å köpa. Hade inte så mycket som jag trodde. Men jag har några månader på mig:) men som sagt det går snabbt:) Jannica å barnen var här å lekte en liten stund. Alltid kul å w trivs med didric :) god mat hemma hos mamma som alltid:) Tack!!!! Och rätt låt vann Melodifestivalen. Denna gången behöver vi inte skämmas!!! Dax å sova. Natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0