Lite uppdatering

Ska börja med att jag är så stooolt över w. Han har sovit hela natten utan blöja. Han är så duktig. Min stora kille:) ska bli så skönt att bli av med dem:) nu ska vi köra så varje natt:) Annars har jag mest kollat på Nyhetsmorgon idag. Tycker de är hemskt de som hänt i Japan. usch. Har även fått någon dille igen. I morgon ska jag sätta igång å baka massor med bröd. Kul å baka + att de är både godare å billigare än å köpa. De man köper börjar jag tröttna på. Sen blir de bak till 25 årskalaset:) Bebis är de fullrulle på. V.23 är jag inne i nu. Går fort tyckte inte de var längesen ha ringde till p och berättade att jag plussat i v4:) längtar efter jag såg en unge i minuten i går och jag är inte alls rädd för förlossningen. P sa till mig igår att jag grät inget när jag hade ont, de ända var att jag hade de svårt innan ja fick epiduralen sen gick de rätt fort. Längtar tills vi åker in å Lill*n kommer upp på bröstet. Undra vilken h*n är lik denna gång:) och w längtar så att få bli storebror:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0