Söndag

Vaknade utav att w sa han var kissnödig och ett väldans liv i magen:) mys. Bufflar man nu på den får man svar tillbaka. Drömde om sötnosen i natt å vi längtar så. W pussar så på magen å pratar om hur stor han är. Han är så snäll när han träffar bebisar å mindre barn. Han är väldigt hjälpsam oxå. :) han kommer bli en kanon bra Storebror. Det verkar vara kanonväder ute. Ska äta frukost sen ska vi väl bege oss ut i solen å dricka kaffe:) härligt. Hoppas våren kommer snabbt nu. Om mindre än 2 v åker jag å w till Norge å hälsar på. Tror vi ska flyga:) sen är de ju påsk å den spenderas uppe i Sälen oxå mellan där fyller jag 25. Jag börjar bli gammal nu. Men tiden går ju så fort w blir ju 4 år i år. Min lilla kille:) så de händer lite i år. Petter å jag har varit förlovade i 5 år. Jag blir 2 barnamorsa å fyller 25. Sen är de stopp med fyllandet och barn:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0