Tisdag

Eftersom vi inte har fixat någon sladd än till andra datan så får jag ta den lilla bärbara. Har nu sökt lite jobb, som jag måste. Undra om någon vill ha en som bara ska jobba i några veckor till. Aja men sånna är reglerna.

Igår var vi in till Sala jag och W med mamma å pappa. W fick 2 st shortor. En bårutig och en grönrutig. De hade nu ta 2 betala för 1 och jag tyckte de var snygga och väldigt sommriga med uppvikta ärmar. Sen fick han ju såklart ett par solbrillor. :)


Pilbåge fick han oxå av morfar. Du å jag morfar säger han. Lillplutten.
Han har blivit så stor på så kort tid. Nu har han ingen blöja på natten å han är torr (oftast) Ibland kan de ju såklart hända någon olycka. 

På torsdag flyger vi till Norge en sväng. Hälsar på bror. Men P blir tyvärr hemma för han måste jobba. Han verkar trivas kanon bra på nya jobbet. Tredje veckan där nu. Och jag är glad för hanns skull och skönt för våran.

Återkommer...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0