Tisdag

Eftersom jag inte jobbade idag passade ja å P på att städa hela huset medans W var på dagis. Väldigt skönt när de är gjort.:) Fixade även Ws rum. Nu är de dax att han sover i sin säng på sitt rum iaf somnar i den. vaknar han får han ju såklart gå in till oss. Vill ha den rutinen när bebben kommer. För kan inte ha hans säng och spjälsängen i vårat rum. W har bakat Muffins i dag. Alldeles själv förrutom att ja hjälpte till å röra lite och sen hälla i. :)


Resultat


Fick hem denna från tradera idag. Helt oanvänd. Perfekt till bebben när de är varmt. Lägger ut den eftersom den är neutral:) Kul å fynda lite. Inte många kr:) Bebiskläder är ju så lite använda å de finns mycket folk inte hinner använda eftersom man har så mycket. Plockat fram lite kläder från W som inte han hann använda som jag har ligger i garderoben. :) har ni fyndat någonting någongång på tradera?


Ses



Kommentarer
Jennie

Hej! Jag har en lite kläder ute på tradera, och även en hel del som ligger kvar här hemma, som är lite eller inte använt alls, så om det är rätt sort på bebben, (jag vet ju inte!) så kan du ju höra av dig om du vill rota igenom kassarna =)

Hoppas du får må bra hela vägen!

Kram

2011-03-03 @ 09:43:46
URL: http://italien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0