Dagen

Haft besök av Elin å alla barn. Kul å leka men konstigt att de är kul å vara inne när man kan vara ute. Typiskt barn:) Å jag fick en påse kläder jag kunde gå igenom. Kul kul!! Tack för idag:) När de åkte hem var w helt slut. Han var så trött å bara satt i soffan å kolla på tv ( jag städade å torkade golvet. Behöver man nog göra rätt ofta nu pga att de små springer ut å in+ efter Petters jobbarstrumpor haha) De är jobbigt å vara ute i solen en hel dag sen leka efter dagis oxå. De har blivit mycket nu de närmaste dagarna. I morgon när jag hämtat w så ska de bara vara han å jag. Vi ska hitta på nått skoj å ta de lugnt. En dag måste man vara sj å vila lite. :) Men få se om de händer nått kul i helgen. Då är vi lediga:) Nu är de godnatt


Kommentarer
Angelica

En sån dag hade vi det igår!

Maja va så trött efter skolan och så även Liam så vi höll oss på hemmaplan!

Man behöver bara få vara ibland oxå :)



Men gärna inte mer än en dag sen ska de vara fullt ös! :)

2011-05-12 @ 09:19:49
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0