Dagen

Var med mamma till hela människan. Hon letade efter ett enklare bord som hon kunde måla om å fixa till husvagnen. Jag hade ju inget bättre för mig å de gick ju bra:) var över en sväng till Karlssons oxå. Jag köpte present å sen hittade jag en spöketlaban dress i svart. Neutralt. :) När jag hämtade w så ville han (som vanligt) vila lite å se på en film så jag fick nå ryck å började städa. Nu är de rent å fint. När p kom hem tyckte han de var kul å komma hem till ett städat hus å maten på bordet:) han fick oxå nå ryck å vi plockade ner datan, den funkar ju inte men måste spara hårddisken pga att ja har kort som ska framkallas. Och alla sladdar som legat som vi inte visste hur vi skulle göra är borta nu:) ist för datan står nu en fotölj å en lampa:) kommer nog bli mitt amningsställe i hörnet:) w fick in dataskärmen som egentligen är en tvskärm i sitt rum å tvspelet står där inne nu oxå:) å köket är nu fixat, vissa saker man vill spara men inte vet vart man ska göra av är nu borta:) vi har varit så hurtiga. :) jag ska tillägga att i våran familj är de p som är trädgårdsmästarn:) <3 Nu måste jag få w å sova så jag kan dricka lite te å mysa med älsklingen.:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0