Delar med mig av 2 låtar som är till 2 underbara människor i mitt liv

Jag satt å kollade lite på youtube. Lägger in lite låtar som betyder mycket för mig.


Denna låten lyssnade jag på när jag å P träffades. Eftersom vi bodde så långt ifrån varann. 65 mil. Den påminde så mycket om oss just då. Jag tycker den är jätte fin och jag tycker Bryan Adams är bra.
Jag älskar dig Petter ♥


Denna lyssnade jag mycket på när W låg i magen och efter. Jag älskar den å får alltid tårar i ögonen när jag hör den.
Älskar dig älskade unge ♥

Har ni några låtar som är väldigt speciella för er som alltid har suttit kvar?



Kommentarer
jannica

Bryan Adams har typ bara bra låtar. har aldrig hört denna förut tror jag.. men nu kommer jag tänka på dig och petter varje gång jag hör den! :) Andra låten älskar jag... <3

2011-05-06 @ 16:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0