Finns här

Jag finns här men har typ inte haft ork eller tid å uppdatera. Uppdaterar lite snabbt från magfronten. V 34 har smygit sig på. Å jag är helt slut. Jag flåsar konstant. Blir as trött av att äta. Varenda kroppsdel känns som den väger 100 kg. Innan har jag inte känt mig så stor men nu börjar allt. Puh. Hoppas denna bebis inte tänker stanna längre än Bf. Helst lite innan. Värmen å så är inga problem det är tyngden på kroppen å jag har svårt å andas ibland. Nu får faktiskt bebis sjunka ner å inte ligga så högt å trycka. På måndag är de dax för bm igen. Vi har besök av Petters pappa över helgen så bilder å mera uppdatering kommer nog på måndag. Om jag vågar visa mig på bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0