Helg

Passar på å skriva lite när w kollar på film. Kalas idag å de var trevligt. Barnen lekte av sig. W slocknade nästan direkt efter vi åt när vi kom hem. Passade på å vila lite jag oxå. Å nu har vi lekt å ätit lite å helt plötsligt var kl 20. Så nu kopplar vi av. Vet inte riktigt när p kommer hem. Han snackar å spelar poker med jobbarkompisarna på firman. Hoppas de inte blir för sent för då ligger han hela dagen å de är värdelöst. Jag ska på loppis i morgon iaf få se om jag får med mig mamma. Även våryran i morgon. Jag tycker att det är dyrt å åka karusell för 35:- i heby blir ju svindyrt om man har några barn som vill åka några ggr. Påtal om annat så när vi tittar på tv eller är någonstans å w ser något barn utan mamman eller pappan brukar han fråga å nästan bli lite ledsen: vart hans /hennes mamma är? Han pratar mycket om mammor å säger att han älskar mig å tycker jag är söt. (oftast, om han inte nu säger "tjockis mamma") han har svårt å förstå att inte allas föräldrar bor tillsammans å att inte alla har både mamma å pappa. Älskar min pojke så otroligt <3 Om graviditeten så uppdaterar jag i bland i den bloggen men skriver inte ut de. Ni har sidan i spalten till höger. Jag hatar å uppdatera på mobilen för inlägget blir så konstigt. Nu får blogg fixa en App annars byter ja snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0