Helgen

Är hemma i Heby igen. Skönt. De går bra å vara borta på dagarna men på nätterna vill jag vara hemma. Eftersom jag sover så dåligt. Bebis bökar nästan hela nätterna. Å jag är helt slut på mornarna å då är de skönt å vara hemma. Om några veckor får man börja förbereda bb väskan. Man vet ju aldrig. Hinner nog packa om den flera ggr oxå. Har kommit i en period (hade samma med w) kan börja gråta när som. Lite jobbigt för de brukar komma när jag absolut inte vill. Men de gick över när han var född som tur var. Var hos Petters kusin Therese igår. Hon har en son som är 10 månader äldre än w. Tyckte de lekte jätte bra tillsammans. De hittade varann fort. Inge bråk eller nått om saker. Synd att vi inte träffas oftare. Sen har dem ett tvillingpar. Melker å Viggo. Födda 14 juli som bebis oxå är beräknad. De är verkligen hur Goa som helst å så olika för å vara tvillingar. Jätte söta. Å w var så snäll mot dom. Tror han kommer att bli en toppen brorsa. :) Påväg hem så stannade vi vid siggefora. Mamma å pappa ställde upp husvagnen. Jag längtar dit. Ska bli så skönt. Älskar å vara där. Kommer vara så mysigt att vi kan åka upp dit även när bebis har kommit. W älskar att vara där å nu har de byggt en lekplats alldeles bredvid husvagnen.:) När vi kom hem så var de svin kallt hemma. Jag å w gjorde varm choklad och la oss under täcket och kollade Barnkanalen å bara mös tills jag somnade. å p kollade på fotboll. Ovanligt?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0